Mar 15, 2010

Alles, was ich brauchte...

It just suits me so well!

Ich bat um Kraft ...
und mir wurden Schwierigkeiten gegeben,
um mich stark zu machen.

Ich bat um Weisheit ...
und mir wurden Probleme gegeben,
um sie zu lösen und
dadurch Weisheit zu erlangen.

Ich bat um Wohlstand ...
und mir wurde ein Gehirn
und Muskelkraft gegeben, um zu arbeiten.

Ich bat um Mut...
und mir wurden Hindernisse gegeben,
um sie zu überwinden.

Ich bat um Liebe ...
und mir wurden besorgte,
unruhige Menschen mit Problemen gegeben,
um Ihnen beizustehen.

Ich bat um Entscheidungen ...
und mir wurden Gelegenheiten gegeben.

Ich bekam nichts, was ich wollte ...
Aber ich bekam alles, was ich brauchte.

----------------------------------------
(Bulgarian translation)

Помолих за помощ..
и ми бяха дадени трудности,
които да ме направят силен.

Помолих за мъдрост...
и ми бяха дадени проблеми,
за да ги реша
и така да достигна до мъдрост.

Помолих за благополучие...
и ми бяха дадени мозък и
сила, за да работя.

Помолих за смелост...
и ми бяха дадени пречки,
за да ги преодолея.

Помолих за любов...
и ми бяха дадени угрижени,
неспокойни хора с проблеми,
за да ги подкрепям.

Помолих за решения...
и ми бяха дадени възможности.

Не получих нищо от това, което си пожелах...
но получих всичко, от което имах нужда.

No comments: